Khamis, 14 Ogos 2014

Entri Lama tidak bersua huhu



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Lamanyaaaaaaa tidak menjenguk ke sini. Blog yang sepi makin bertambah sepi jadinya.
Maaf...maaf yang banyak-banyak, saya ‘ter’sibuk sedikit hehe, tidak mengapa bukan, demi mengejar impian.
Ramadhan telah berlalu, dan kini kita masih di bulan Syawal. Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri,maaf zahir dan batin ya kawan-kawan hehe

Okey, sebenarnya saya ada banyak benda hendak cerita ini, tetapi biarlah satu persatu ya
Untuk entri kali ini cukuplah saya memaklumkan yang nama pena saya sudah bertukar kepada RILEY FIZAN. Ye..saya masih lagi Cik Ruru, Cuma untuk dunia penulisan saya kini memakai nama pena Riley Fizan.
Mengapa mahu bertukar nama? Tunggu entri seterusnya hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan