Selasa, 17 Januari 2012

Azam dan Wishlist 2012

rajinlah berusaha wahai fizannnnnnnnnn

Menghantar sekurang-kurangnya tiga manuskrip untuk tahun ini. Syarikat penerbitan mana? Belum pasti.

I-Phone 4S….inilah kali pertama aku teringin betul hendak memiliki sebuah telefon yang canggih…InsyAllah.

Membuat handmade notebook sebanyak 200 untuk tahun ini. My passion…

Korea, Dubai, Sydney, Jeddah, Madinah, Bali, London, Florida…ingat semua tempat-tempat ini…kerana di sinilah tempat impian saya untuk di jelajah, wuhuuuu…macam orang banyak duit je kan…insyAllah….

Melanjutkan pelajaran. Bosan dengar orang mengkritik yang saya ini kurang pandai hanya kerana selajar setakat tingkatan enam.

Mempunyai label sendiri. Saya memang ada perancangan untuk menubuhkan sebuah syarikat handmade journal dan indie novel. InsyAllah…

Berbakti kepada dua orang yang sangat penting dalam hidup saya selagi saya ada masa, InsyAllah..

Berkahwin, kalau sudah ada jodoh hehe

Memiliki RM20,000 dalam akaun simpanan ( ini payah juga)

      Menjadi seorang manusia yang memiliki kesihatan yang baik, akhlak yang baik,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan