Selasa, 17 Januari 2012

pipi saya ada lemak...yeayyy!!!!

Salam semua....

saya ada berita ni...mungkin memang lah tidak penting sangat tapi...kira penting jugalah...buat diri ku ini...ewah...

jeng jeng jeng...

BERAT BADAN KU SUDAH BERTAMBAH...OYEAH....

Alhamdulillah....


hehehe cuba tengok...ada perubahan kan ? pipi ku yang cengkung itu sudah berisi..lalala...apa petua nya? lost of track...sebab sewaktu menghadapi krisis penurunan badan mendadak dahulu, saya main bedal sahaja semua yang ada ( nasib baik aku tidak buat keputusan makan gajah haha) sehinggakan tidak tahu petua mana yang berkesan.

tapi satu sahaja yang saya pasti, jika tanpa keizinan Allah SWT, makanlah nasi lapan periuk pun tidak akan gemuk...jadi berusaha, berdoa, dan bertawakal. Amin...

 saya amat menyukai lemak yang kini menetap di pipi ini...toing..toing hehe





Tiada ulasan:

Catat Ulasan